Вівторок, 30.04.2024, 09:30

Кіровоградський держаний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Кафедра методик початкового навчання 
МАтематична статистика

Каталог файлів

Головна » Файли » Мої файли

Домашня робота №2
09.01.2010, 09:53
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ № 2
     Завдання 1. Виконати оцінювання достовірності різниці середніх двох незалежних вибірок:
     а) експериментальна група – = 25,3; s = 6,37; n = 23. контрольна група – = 15,2; s = 3,07; n = 18;
     б) експериментальна група – = 33,7; s = 11,23; n = 27. контрольна група – = 41,4; s = 13,36; n = 28;
для залежних вибірок:
 до –    19    10    12    13    17    14    17    15    14    15    17    15    18    19    22
після – 21    15    15    18     20    12   18    17    19    22    18    16    15     19   28.
Завдання 2. Перевірити гіпотезу про схожість (відмінність) дисперсій двох вибірок (незалежних, залежних) до завдання № 1.
Завдання 3. Перевірити гіпотезу про існування відмінностей у рівнях підготовки дітей до шкільного навчання за допомогою критерію Q-Розенбаума.
     Студентами психолого-педагогічного факультету були проведені заміри рівня розвитку мови дітей, які вступають до школи за тестом Г. Вітцлака. В експерименті приймало участь 2 групи дітей: група Е, у якій навчання дітей шостого року життя проводилося за експериментальною програмою та група К – за традиційною програмою. Були отримані такі дані:
Група Е: 26, 32, 23, 21, 19, 21, 33, 44, 27, 24, 32, 42, 35, 37, 37, 19, 32, 37, 28, 38, 37, 32, 28, 40, 29, 41, 27, 43.
 Група К: 33, 35, 14, 26, 34, 17, 28, 19, 35, 32, 28, 14, 36, 36, 16, 36, 32, 33, 25, 29, 37, 38, 37, 32, 35, 37, 34, 21.
Завдання 4. Перевірити гіпотезу про достовірність змін у незалежних вибірках за допомогою критерію U-Манна-Уітні.
     Студентами психолого-педагогічного факультету були проведені заміри щодо розвитку логічності мислення учнів 6-А та 6-Д класів за допомогою тесту наростаючої складності (скорочений варіант методики Равена). Учням пропонувалося 30 завдань для встановлення закономірностей, що пов'язують фігури між собою. Були отримані такі дані:
6-А клас (контрольний): 18, 29, 21, 18, 14, 17, 22, 24, 19, 22, 18, 9, 6, 22, 21, 21, 19, 22, 23, 24, 23, 25, 24, 27, 17, 18, 16, 21, 22, 9, 11, 16, 22, 21.
6-Д клас (експериментальний): 22, 14, 12, 7, 26, 17, 19, 26, 17, 8, 9, 6, 17, 8, 21, 21, 13, 16, 17, 19, 22, 16, 8, 17, 12, 15, 14, 17, 19, 23, 14, 17, 18, 8.
Завдання 5. Перевірити гіпотезу про схожість (відмінність) між двома незалежними вибірками χ2 Пірсона:
      Студентами психолого-педагогічного факультету були проведені експериментальні дослідження розвитку невербального інтелекту учнів 10-А класу. За допомогою тесту WAIS-R, модифікацією тесту Векслера були отримані такі дані „до – після”:
До: 66, 31, 64, 84, 58, 82, 102, 44, 97, 64, 75, 34, 64, 73, 56, 37, 24, 33, 42, 84, 77, 33, 51, 43, 73, 31, 45, 68, 32, 27, 56, 60.
Після: 103, 44, 75, 87, 77, 28, 48, 89, 68, 92, 38, 56, 79, 74, 49, 54, 46, 64, 82, 93, 36, 53, 95, 26, 98, 58, 87, 94, 69, 101, 61, 69.
Завдання 6. Перевірити гіпотезу про існування зсуву у розвитку інтелекту в учнів 9-го класу за допомогою критерію Т-Вілкоксона.
      Студентами психолого-педагогічного факультету були проведені заміри щодо розвитку інтелекту учнів 9-х класів за субтестом індуктивного мислення з тесту структури інтелекту Амтхауера. Оцінювання здійснювалося за кількістю правильно виконаних завдань (20 завдань) та часом, затраченим на виконання завдань (не перевищує 6 хвилин). Були отримані такі узагальнені дані:
 Учні А1  В2 В3 Г4 Д5 Е6 К7 Л8 М9 М10 О11 О12 П13 П14 Р15 С16 Т17 У18 Х19  Щ20
До    14  16  24 23 37 33 41 19  22  27   42    24   18    36  40   34   27   28   19    32
Після32  22  26 36 41 31 47 30  32  34   36    28   19    33  52   37  19    32   16    40
Завдання 7. Перевірити гіпотезу про існування відмінностей між розподілами ознаки за допомогою критерію - кутове перетворення Фішера.
     Студентами психолого-педагогічного факультету були проведені заміри щодо розвитку логіки мислення у дітей шостого та сьомого років життя за методикою «Четвертий зайвий». Були отримані такі узагальнені дані: Рівні

Усього               Високий              Достатній              Середній                Низький
дітей                   Абс.%                 Абс.%                    Абс.%                   Абс.%
Шестирічні (91)   4     4,4             17      18,7               43   47,2              27     29,7   
Семирічні (765)  38      5              296    38,7              278   36,3             153     20
Перевірити гіпотезу для двох випадків, коли є ефект для: а) достатнього та високого рівнів; б) високого рівня.
Завдання 8. Перевірити тісноту кореляційних зв'язків між двома ознаками у незалежних вибірках.
а) Студентами психолого-педагогічного факультету проведено заміри креативності за тестом Торранса та успішності учнів 9-Б класу. Були одержані такі дані:
                 Торранс–Дані     Торранс–Ранг         Успішн–Дані             Успішн. – Ранг
1                        72                                                  9
2                        18                                                  8
3                        67                                                 11
4                        68                                                  8
5                        35                                                  6
6                        67                                                  4
7                        38                                                  5
8                        61                                                  9
9                        42                                                12
10                      34                                                  6
11                      49                                                  7
12                      57                                                  6
13                      64                                                  9
14                      35                                                  9
15                      61                                                10
16                      48                                                  9
17                      76                                                 11
18                      47                                                  6
19                     56                                                  12
20                     63                                                    8
21                     79                                                  11
                         ΣR1=                                            ΣR2=
б) Студентами психолого-педагогічного факультету були проведені заміри щодо ціннісних орієнтацій у вчителів математики середньої загальноосвітньої школи. За результатами анкетування вчителів складено таблицю.
        Ціннісні орієнтації Студенти (ранжування провести самостійно)             Учителі
1         Дружба                                                                                                  15
2         Любов                                                                                                     6
3         Освіченість                                                                                              1
4         Визнання                                                                                                 3
5         Чесність                                                                                                   7
6         Успіх                                                                                                       8
7         Здоров'я                                                                                                13
8        Вміння спілкуватися                                                                                 16
9        Розвиток                                                                                                   9
10      Відпочинок                                                                                              17
11      Свобода                                                                                                  12
12      Рівність                                                                                                    11
13       Щастя                                                                                                      4
14      Творчість                                                                                                 14
15      Саморозвиток                                                                                            5
16      Формування образу „Я”                                                                             10
17      Відданість пед. діяльності                                                                          2
Завдання 9. Визначити кореляційні залежності між індивідуальними даними за зведеною таблицею результатів діагностування готовності шестирічного першокласника до шкільного навчання між логікою мислення та вмінням узагальнювати Див. зведену таблицю до практичного №1. 
Категорія: Мої файли | Додав: Татьяна
Переглядів: 2308 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Категорії розділу
Мої файли [9]
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 79
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0